Informacja prasowa9.10.2019 r.„PIELĘGNACJA ZĄBKÓW TO WAŻNA SPRAWA,A PRZY TYM MOŻE TO BYĆ ŚWIETNA ZABAWA”!Podsumowanie kampanii „Zęby na 6!” przeprowadzonej przez markę Oral-B.Nigdy nie jest zbyt wcześnie, aby ucz
Likwidujmy bariery dla osób z niepełnosprawnościąRuszyła kampania STOP Barierom realizowana przez Fundację Neuron Plus. Projekt ma charakter informacyjno-edukacyjny i porusza problem dostępności usług dla osób niepełnospraw
Informacja prasowaWarszawa, 10 kwietnia 2018 r.Myśląc o zdrowej jamie ustnej w pierwszej kolejności myślimy o śnieżnobiałym uśmiechu, który dodaje nam pewności siebie i jest oznaką witalności i dobrego samopoczucia. Nie w
Już niedługo nadejdzie wiosna, w wraz z nią zagrożenia dla alergików. Zakwitną trawy, kwiaty, w powietrzu będzie się unosiło mnóstwo pyłków. Jak chronić małego alergika? Być może dobrym pomysłem będzie wyjazd nad morz
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20 czerwca 2018Zgrabne i zdrowe nogi chciałaby mieć każda z nas – niestety z wiekiem często jest o to coraz trudniej. Brak ruchu, zła dieta, nadwaga czy siedzący tryb życia to czynniki, które spr
Jak chronić gardło, aby uniknąć nieprzyjemnych dolegliwości?Istnieją zawody, gdzie praca głosem jest podstawą. Nauczyciele, aktorzy, śpiewacy, wykładowcy są narażeni na nadwyrężenie strun głosowych i gardła, w czasie c
Firma Dramers S.A., dystrybutor specjalistycznych środków piorących dla dzieci i alergików marki JELP, przygotowała dla stałych konsumentów produktów JELP akcję promocyjną „Wycinaj kody, wygrywaj nagrody!”. Konkur
Najmłodsi pacjenci warszawskich ośrodków onkologicznych w towarzystwie znanych i lubianych gwiazd sceny, kina, telewizji i muzyki zaprezentują na wybiegu najnowsze kolekcje firmy Endo i projekty Łukasza Jemioła. Wyjątkowy pokaz
Informacja prasowa12 czerwca 2018, WarszawaSpędzasz cały dzień za biurkiem, masz nadwagę, a sport znasz tylko z telewizji? Uważaj, bo możesz dołączyć do grona osób, którym dokuczają problemy ze stawami. Jeśli więc z tru
26,6% kobiet i ok. 10% mężczyzn chorych na łuszczycę rezygnuje z leczenia po podjęciu decyzji o dziecku, wynika z badania przeprowadzonego przez AMICUS Fundacja Łuszczycy i ŁZS w ramach kampanii „Planujemy Nowe Życie”Łusz